• 1403/02/30
  • 2077

کارت موبایل بیمه

شرایط خصوصی کارت بیمه موبایل

 اعتبار بیمه نامه منوط به ثبت کد IMEI گوشی همراه خود در این صفحه، ظرف مدت 48ساعت از تاریخ ریجستری گوشی همراه می باشد.

 لطفا به منظور آغاز اعتبار بیمه نامه، ظرف مدت 48 ساعت پس از خرید گوشی همراه خود، نسبت به ورود اطلاعاتی نظیر، نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه، شماره سریال و کد IMEI گوشی همراه خود در وبسایت بیمه تجارت نو به آدرس www.tejaratinsurance.com اقدام و پیامک تایید پوشش بیمه ای را دریافت نمایید، در غیر اینصورت بیمه گر تعهدی در خصوص جبران خسارات احتمالی وارده نخواهد داشت.

 در این بیمه نامه خسارتهای وارده به گوشی همراه ناشی از 1. شکستگی بر اثر ضربه2. نفوذ مایعات بمدت یکسال از تاریخ ریجستری گوشی همراه تحت پوشش می باشد.

 در صورت وقوع خسارت ناشی از خطرات ذکر شده، 35% فرانشیز و استهلاک بصورت ماهانه 2 درصد از تاریخ ریجستری از مبلغ خسارت کسر خواهد شد.

 

استثنائات بیمه نامه

موارد ذیل از شمول تعهدات بیمه گر خارج می باشد:

1: فرسودگی و تعویض قطعات مصرفی

2: هزینه ابقا مجدد اطلاعات

 3:خسارات ناشی از عدم النفع از هر قبیل

 4:این بیمه نامه شامل خسارات ناشی از تأخیر در انجام امور مربوط به سفارشات به علت مشکلات مالی یا قانونی و یا تاخیر تهیه و نصب و راه اندازی مجدد گوشی همراه آسیب دیده نمی باشد.

 5:لوازم جانبی دستگاه شامل باطری، انواع کابل، سوکت، پورت، قاب های پشت و رو، شارژر، صفحه محافظ و غیره.

 6:عیوب ذاتی و خسارتهای ناشی از استفاده ناصحیح از مورد بیمه.

7: موارد تحت پوشش گارانتی.

8:خسارتهای ناشی از عمد و تقلب صاحب گوشی.

9: اشکالات نرم افزاری.


در صورت وقوع خسارت یا آسیب وارده، صاحب گوشی همراه موظف است:

 الف ) پس از اطلاع از وقوع حادثه موضوع بیمه نامه را حداکثر ظرف مدت 5 روز کتبا" به بیمه گر اعلام نمایند.

 ب) برای جلوگیری از توسعه خسارت صاحب گوشی همراه میبایست کلیه احتیاط های ممکنه را در موقع و یا پس از حادثه به عمل آورد.

 تبصره: در زمان وقوع خسارت تحویل دستگاه به شرکت گارانتی کننده گوشی مورد نظر جهت انجام تعمیرات الزامی می باشد.



شرایط پرداخت خسارت

1:بررسی خسارت و انجام تعمیرات صرفا میبایست ازطریق شرکت گارانتی کننده گوشی مورد نظر، انجام پذیرد. در غیر اینصورت بیمه گر تعهدی در خصوص جبران خسارت نخواهد داشت.

2:ایرادات تحت پوشش گارانتی و ضمانت نامه دستگاه، اشکالات نرم افزاری، سیستم عامل و هرگونه عملیات و تغییرات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی و کپی اطلاعات، عملیات روت کردن (root )، نصب و یا تغییر سیستم عامل و رام های اصلی به غیر رسمی، عمل قفلگشایی بر روی راه اندازی ها (Unlock-Bootloader )، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی غیر رسمی و یا آلودگی به ویروس، به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن و از کارافتادن دستگاه می گردد، همچنین هر گونه صدمه مانند شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال و تحویل توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و… پدید آید، خارج از پوشش های بیمه نامه و یا موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد.

3:هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.

4: تعهد بیمه گر در پرداخت خسارت های واقع شده تحت پوشش بیمه نامه، پرداخت فقط یک خسارت در طول مدت اعتبار بیمه نامه و حداکثر برابر با ارزش دستگاه در زمان صدور بیمه نامه پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر و تعــویض آن یا پرداخت نقدی جبران خواهد کرد.

5: در صورت بروز حادثه، دستگاه خسارت دیده تا حد امکان تعمیر خواهد شد و مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی شرکت گارانتی کننده گوشی مورد نظر است.

6: در صورتیکه مورد بیمه دچار آسیب " کلی " گردد، بیمه گر بر اساس ارزش واقعی مورد بیمه قبل از وقوع خسارت و پس از کسر کسورات نسبت به تسویه خسارت اقدام می نماید، لاشه باقی مانده از گوشی متعلق به بیمه گر میباشد.

7: صاحب گوشی همراه موظف است علاوه بر ارائه فاکتور تنظیم شده از سوی شرکت گارانتی کننده گوشی مورد نظر، تاریخ ثبت کد رجیستری، کارتن دستگاه حاوی برچسب بیمه و لوازم جانبی آن را به بیمه گر ارائه نماید. در غیر اینصورت بیمه گر تعهدی در خصوص پرداخت خسارت نخواهد داشت. بیمه گر نیز موظف می باشد حداکثر ظرف مدت 15 روز کاری نسبت به پرداخت خسارت مطابق فاکتور معتبر ارائه شده توسط شرکت گارانتی کننده گوشی مورد نظر و پس از کسر فرانشیز و استهلاک نسبت به جبران خسارت اقدام نماید.

شرکت بیمه تجارت نو

 

 

بیمه تجارت نو بیمه شین موبایل سرقت

تمامی حقوق محفوظ می باشد. طراحی و اجرا سافت سالید